Jak wyglądałby sen królewny uzależnionej od internetu i psychotropów? W postapokaliptycznym świecie zamieszkanym przez biotechnologiczne mutanty Xanax Girl szuka uprowadzonego pupila, foko-psa z głową chłopca. Zdegradowany, industrialny krajobraz opustoszałej planety porasta wynaturzona przyroda i monstrualne architektoniczne kompleksy. Są to miejsca mrocznych obrzędów i klubowych nocy przyszłości, gdzie dziwaczne stworzenia tańczą do muzyki Oneohtrix Point Never, kopulują wszystkimi mackami zmutowanych ciał, walczą na śmierć i życie w klatkach. BDSM, okultyzm, filmowe aluzje do Bergmana i Gwiezdnych wojen, strach przed śmiercią i rozpaczliwa potrzeba bliskości stapiają się w teatr okrucieństwa i perwersji. Pełnometrażowa animacja postinternetowego gwiazdora Jona Rafmana jest efektem codziennej praktyki artysty, polegającej na prowadzeniu dziennika snów za pomocą oprogramowania 3D.
Urodził się w 1981 roku w Montrealu. Artysta, filmowiec i eseista. Studiował filozofię i literaturę na Uniwersytecie McGill w Montrealu i uzyskał tytuł magistra w School of the Art Institute of Chicago. W swojej twórczości bada wpływ technologii na współczesną świadomość, wykorzystując bogate słownictwo światów wirtualnych do tworzenia poetyckiej narracji, która krytycznie angażuje współczesność. Jego prace były prezentowane na ważnych międzynarodowych wystawach zbiorowych, m.in. na 58. Biennale w Wenecji (2019), Sharjah Biennale (2019 i 2017), Art in the Age of the Internet, 1989-Today, ICA Boston (2018) oraz na wielu wystawach indywidualnych.
2019 Dziennik snów 2016-2019 / Dream Journal 2016-2019