W ramach 20. MFF Nowe Horyzonty i 11. American Film Festival, możesz oglądać filmy z programu festiwalu na specjalnej platformie, zintegrowanej ze stroną nowehoryzonty.pl. Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nadal nie jesteś czegoś pewien/pewna, prosimy o kontakt: pomoc@nowehoryzonty.pl
W związku z ostatnią aktualizacją systemu macOS, osobom korzystającym z systemu Big Sur oraz przeglądarki Safari, sugerujemy zmianę przeglądarki na najnowszą wersję Chrome w razie wystąpienia problemów technicznych (problemu z wczytaniem spotów lub filmu, ciągłym „kręceniem się” kółka ładowania).
W jaki sposób mogę kupić dostęp do festiwali w formule on-line?
Aby kupić dostęp, należy dokonać prostej rejestracji w serwisie nowehoryzonty.pl lub zalogować się na już istniejące konto. Następnie wystarczy złożyć zamówienie na wybrane filmy przez dodanie dostępu do koszyka za pomocą znaku + znajdującego się przy tytule. Jeśli planujesz złożyć zamówienie na więcej niż 1 film, warto skorzystać z opcji „dodaj do koszyka”. Koszyk jest aktywny przez 4 h. Opłaty za dostęp można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Dotpay. Zamówienie należy opłacić w ciągu 15 min od momentu złożenia zamówienia. Potwierdzenie realizacji transakcji otrzymasz na maila podanego przy zakładaniu konta. Historię swoich zakupów znajdziesz po zalogowaniu się na stronie nowehoryzonty.pl w zakładce „moje zamówienia”.
Uwaga: filmy dostępne są wyłącznie na terytorium Polski.
Większość filmów dostępna jest przez cały czas trwania festiwali w dowolnej porze (od 5.11 od godziny 8:30 do 15.11 do godziny 23:59), jednak część tytułów jest dostępna wyłącznie w określonych terminach (dniach i przedziałach godzinowych). Szczegółowe informacje na temat dostępności czasowej filmów znajdują się przy każdym z tytułów na stronie nowehoryzonty.pl. Film należy obejrzeć w ciągu 48h od rozpoczęcia odtwarzania. Film, do którego został wykupiony dostęp, można oglądać tylko na jednym urządzeniu jednocześnie.
Wszystkie filmy (poza sekcją Kino Dzieci) będą dostępne w oryginalnej wersji językowej z polskimi lub angielskimi napisami do wyboru. Szczegółowe informacje na temat wersji językowej znajdują się przy każdym z tytułów na stronie nowehoryzonty.pl
W celu prawidłowego korzystania z usługi VOD, niezbędne jest posiadanie urządzenia, pozwalającego na korzystanie z zasobów sieci internet, czyli komputera stacjonarnego lub przenośnego, spełniającego następujące minimalne wymagania:
połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości:
zainstalowany system operacyjny:
zainstalowana przeglądarka internetowa umożliwiająca odtwarzanie treści w sieci:
Nie wspieramy domyślnych przeglądarek internetowych zainstalowanych na telewizorach. Jeśli chcą Państwo oglądać filmy festiwalowe na większym ekranie, radzimy podłączyć inne urządzenie do telewizora za pomocą kabla HDMI. Możliwe jest również przesyłanie filmów na telewizor przy użyciu Chromecast oraz AirPlay.
Jeśli pojawią się problemy z ładowaniem projekcji, prosimy o odświeżenie strony, zamknięcie nieaktywnych zakładek lub zmianę przeglądarki. Warto również zmienić automatyczną jakość na 720 p. Większość filmów dostępnych na platformie Nowe Horyzonty posiada dźwięk 5.1. W przypadku pojawienia się problemów z dźwiękiem zalecamy konfigurację głośników oraz upewnienie się, czy na Państwa komputerze jest wyłączona funkcja dźwięku przestrzennego (na ogół wystarczy w prawym dolnym rogu kliknąć prawym przyciskiem myszy w głośnik i wyłączyć tę funkcję).
W przypadku dalszych problemów z odtworzeniem filmu jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem email: pomoc@nowehoryzonty.pl.
Do wiadomości warto dołączyć informacje o przeglądarce oraz systemie operacyjnym, z których Państwo korzystają, wynik ze strony fast.com, login oraz szczegóły dotyczące seansu (tytuł i data projekcji).