OPPO, jeden z czołowych na świecie producentów inteligentnych urządzeń, przy okazji premiery w Polsce nowej linii swoich produktów – Serii Reno5, ogłosił nawiązanie współpracy z największym w Polsce i jednocześnie jednym z najbardziej cenionych festiwali filmowych w Europie – Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Nowe Horyzonty.
Jest to nieprzypadkowe połączenie, bo najnowsze urządzenia OPPO wyróżniają się zaawansowanymi funkcjami wideo, pozwalającymi tworzyć użytkownikom unikalne i kreatywne materiały. W ramach partnerstwa – zgodnie z hasłem przewodnim kampanii Reno5 – „Film Your Story”, marki przygotują, m.in., kilka aktywności dla młodych twórców, by stworzyć szansę na realizację ich pasji.
Wraz z premierą najnowszej serii smartfonów OPPO Reno5 oddajemy w ręce użytkowników szereg opcji kreatywnego nagrywania, aby pozwolić im puścić wodze fantazji i tworzyć unikalne filmowe opowieści. Bardzo cenimy sobie młodych, aspirujących twórców, a pomysłowość jest częścią DNA naszej marki. Kampania »Film Your Story« to dowód na to, że OPPO wspiera osoby kreatywne i odważne i zachęca je do podążania wybraną przez nie ścieżką. Tym bardziej cieszy nas współpraca z festiwalem Nowe Horyzonty, który słynie z wykraczania poza granice konwencjonalnego kina i od zawsze jest wyznacznikiem trendów w dziedzinie szeroko rozumianych treści wideo – powiedziała Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska.
W ramach współpracy OPPO obejmie patronatem sekcję Pokazów Galowych oraz Nagrodę Publiczności. Także na nowo utworzonej platformie Nowe Horyzonty VOD powstanie specjalna selekcja filmów wpisująca się w tożsamość marki OPPO – będą to historie o odkrywaniu własnej drogi, przekraczaniu własnych granic i radości tworzenia.
Głośne, docenione przez widzów i krytyków filmy, sprowadzone z prestiżowych festiwali – jak MFF w Cannes, Wenecji, Toronto czy Berlinale: oto siła Pokazów Galowych. To tu uczestniczki oraz uczestnicy Nowych Horyzontów mogą zobaczyć przełomowe zjawiska we współczesnym kinie i poznać najświeższe dzieła mistrzów. Wysokiej jakości kino, prezentowane podczas Nowych Horyzontów, łączy się w tym roku z wysokiej jakości technologią. Wspólnie z OPPO zachęcamy do proaktywnego udziału w Nowych Horyzontach – nie tylko do oglądania, ale także do tworzenia filmów – powiedział Łukasz Adamski, dyrektor marketingu Stowarzyszenia Nowe Horyzonty.
Już wkrótce organizatorzy festiwalu Nowe Horyzonty wraz z OPPO rozpoczną nabór do specjalnego konkursu, podczas którego będzie można przygotować film z wykorzystaniem najnowszego smartfonu serii Reno5. Na zwyciężczynię lub zwycięzcę czekają wyjątkowe nagrody: grant od firmy OPPO oraz możliwość zaprezentowania swojego filmu podczas pokazu galowego 21. edycji Nowych Horyzontów.
Trwa sprzedaż karnetów na 21. NH – zostały ostatnie sztuki!
21. Międzynarodowy Festiwal Nowe Horyzonty odbędzie się w terminie 12 - 22 sierpnia 2021 roku.
więcej informacji o nowych urządzeniach OPPO
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt:
Piotr Żaczko, PR Manager
piotr.zaczko@oppo-aed.pl
OPPO jest wiodącym producentem inteligentnych urządzeń, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie, wyposażone w innowacyjne technologie. Firma plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. Firma posiada 6 instytutów badawczych i 4 centra B&R oraz międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie.
Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., marka nieustannie koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G.
OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polsce został Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych: MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO w Polsce znajdują się także w ofercie wszystkich głównych operatorów telekomunikacyjnych. Rosnąca popularność marki w kraju spowodowała, że seria urządzeń Reno3 odnotowała na polskim rynku najwyższą sprzedaż spośród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się dwie linie smartfonów – Seria Reno i seria A, a także urządzenia ubieralne jak smartwatche i słuchawki bezprzewodowe.
OPPO zdobyło nagrodę „Marka Roku” plebiscycie Tech Awards 2020.