Obsypany nagrodami pełnometrażowy debiut Jagody Szelc. Wieża… zaczyna się jak dramat obyczajowy, którego centralnym punktem jest uroczystość pierwszej komunii. Początkowo wszystko wydaje się dopięte na ostatni guzik, zwłaszcza że za organizację rodzinnego spotkania odpowiada twardo stąpająca po ziemi Mula. Z biegiem czasu rzeczywistość wymyka się jednak bohaterom spod kontroli, a gęstniejąca atmosfera zaczyna wzbudzać skojarzenia z poetyką horroru. Sytuacja ta ma prawdopodobnie związek z pojawieniem się siostry Muli – tajemniczej i małomównej kobiety, która odwiedza krewnych po sześciu latach nieobecności. Wizyta Kai ma swój ukryty cel, a jego ujawnienie sprawi, że nic nie będzie już takie samo. Łącząca autorską wrażliwość z twórczym wykorzystaniem schematów kina grozy Wieża… to coś więcej niż stylistyczny fajerwerk. W swojej fabule Szelc zadaje istotne pytania o rolę duchowości we współczesnym świecie i poczucie odpowiedzialności za otaczający świat.
Festiwal Filmowy w Gdyni 2017 – nagroda za debiut reżyserski, nagroda za scenariusz; Paszport Polityki 2018; Netia Off Camera International Festival of Independent Cinema 2018 - najlepszy film
Absolwentka Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu i Wydziału Reżyserii Filmowej i Telewizyjnej PWSFTViT w Łodzi. Autorka wielu dobrze przyjętych filmów krótkometrażowych i dokumentalnych. Jej pełnometrażowy debiut Wieża. Jasny dzień został uhonorowany nagrodami za najlepszy debiut i najlepszy scenariusz na Festiwalu Filmowym w Gdyni. W jednym z wywiadów mówi o sobie: Urodziłam się we Wrocławiu i to zaspokaja moją potrzebę snobizmu.
2011 Kichot (short, doc.)
2011 Krzycz, jeśli chcesz (short)
2013 Taki pejzaż (short)
2015 Spacer (short, doc.)
2017 Wieża. Jasny dzień / Tower. A Bright Day