Milla i Leo to para nastoletnich wyrzutków. Nie mają nic do stracenia - ani dachu nad głową, ani planów na życie. Kochają się i żyją z dnia na dzień. Efemeryczna historia miłosna, która przerodzi się w opowieść o macierzyństwie, jest niezwykle zmysłowa i intymna. Relacja między kochankami, a później między matką a dzieckiem, opiera się na wymianie nie słów, lecz emocji. Massadian (Nana, 12. NH) jest utalentowaną reżyserką, czuje język ciała, słyszy to, co niewypowiedziane. W punkt chwyta nastoletnią energię, rozumie ten zawieszony między głupawką a patosem etap życia, kiedy gesty są wszystkim, a to, co trzeba wyrazić słowami - przyjmuje postać cytatów z piosenek lub wierszy. Wczesne macierzyństwo Milli jest pokazane nie jako trauma, lecz dar, który pozwala jej przejść w dorosłość. Dziecko otwiera ją na doświadczanie rzeczywistości, która bywa trudna i bolesna, ale też piękna. Przeszywający film o miłości i samotności, z duchem Chantal Akerman unoszącym się nad scenami codzienności.
DocLisboa 2017 - najlepszy film; Entrevous 2017 - najlepszy film; MFF w Locarno 2017- Specjalna Nagroda Jury, Nagroda Publiczności; FF Lanzarote 2017 - najlepszy film
Francuska reżyserka, scenarzystka, aktorka, artystka. Jako fotografka współpracowała z Nan Goldin i to właśnie fotografia poprowadziła ją w kierunku kariery filmowej. Swoje prace (cykle slajdów The Link, Mary Go Round, Journal de Bord) prezentowała na wystawach w Londynie, Porto czy w Tokio. Za film Nana dostała nagrodę dla najlepszego debiutu na festiwalu w Locarno.
2011 Lena (TV, short)
2011 Nana
2017 Milla